חדשות

הפעימה הראשונה בהסכם הקיבוצי החדש בין הרופאים לאוצר יצאה לדרך

ממסמך של הממונה על השכר במשרד האוצר שהופץ היום עולה כי רופאי הפריפריה יהנו מתוספת שכר רטרואקטיבית מיום 1 באוגוסט. התוספת תכלל למשכורת חודש אוקטובר

החלת ההסכם הקיבוצי החדש שנחתם ביום חמישי ה 25/8 בין ההסתדרות הרפואית לבין האוצר והמעסיקים במערכת הבריאות הציבורית יוצאת לדרך.

מסמך של הממונה על השכר במשרד האוצר המורה על הפעלת "הפעימה הראשונה" בהסכם הופץ היום. לפי המסמך תחול על הרופאים רטרואקטיבית מיום 1 באוגוסט טבלת שכר משולב חדשה, תוענק תוספת פריפריה אחוזית, ייכנס לתוקף סעיף תורנות המומחים, הכולל קבלת תמורה מוגדלת, תוספת מעונות, ימי השתלמות ותוספת ימי חופשה לרופאים החשופים לקרינה.

במסמך בן 12 עמודים של הממונה על השכר באוצר, מפורטים כל נושאי "הפעימה הראשונה". מהפרטים עולה כי מ-1 באוגוסט תחול העלאה של 10% בתוספת הפריפריה לרופא מתמחה, 8.33% למומחה ו-5% למנהל בית חולים או סגנו. התוספת תחול על רופאי בתי החולים הבאים: סורוקה, נהריה, חדרה, פרדסיה (לב השרון), מרכז בריאות קרית שמונה, מרכז בריאות בקה-אל-גרביה, בית החולים לבריאות הנפש באר-שבע, מרכז גריאטרי פרדס חנה, בי"ח זיו צפת, פוריה, אשקלון, יוספטל, שער מנשה ומזרע.

כן מפרט המסמך את נושא תגמול תורנות מומחים ותגמול עבור חצאי תורנות. תעריף התורנות מהראשונה ועד הרביעית תהיה 110% מהתעריף שנחתם בהסכם 1976. תעריף חצי-תורנות – 105% מתורנות מלאה.

עוד מפרט המסמך את נושא תוספות המעונות והזכאות לימי ההשתלמות.

לקריאת המסמך המלא

נושאים קשורים:  חדשות,  משרד האוצר,  הסכם קיבוצי,  שכר הרופאים,  ההסתדרות הרפואית בישראל
תגובות
ישראל אשר
31.08.2011, 08:10

"עוז-לתמורה" = "אופק-חדש" = "הסכם-היסטורי" = אין חינוך = אין בריאות.
אידלמן ושותפיך להסכם בהר"י תתפטרו עשיתם מספיק נזק, שעיקרו פגיעה באמון של הדור הצעיר בהנהגתו, ואין חמור מזה, כי הם העתיד של הרפואה בישראל.
לגבינו הוותיקים במיקצוע, אנו למודי אכזבות מעסקני הרפואה שמייצגים אותנו.

dr.h.amoun
04.09.2011, 21:09

עד כמה ששמעתי,קראתיבעתונות וכן באנטרנט לא היתה שום התיחסות לגמלאים.אם זה נכוןהאם ההסתדרות שלנו שכחה את אלו שנתנו את מיטב שנות חייהם בתנאים הגרועים ביותר ותרמו את כל מרצם להעלאת קרנה של הרפואה הצבורית.
אני מקווה שאני טועה,ואם כן אשמח לקבל הבהרות בנדון

פנימאי
05.09.2011, 09:53

ההסכם הינו בזיון ובכיה לדורות. אידלמן וכל שאר הנהלת הר"י - התפטרו לאלטר !