• יו"ר: ד"ר ברוך קפלן
  • מזכיר: ד"ר חגי לנדוב
  • גזבר: ד"ר אריה ליפשיץ
  • חברי ועד: ד"ר להבית אקרמן
  • ד"ר ריאד קאסם
  • ועדת ביקורת: ד"ר אביקם הראל, ד"ר אילן כץ ,ד"ר דוד צמח
חדשות

ארה"ב: המנתח הפלסטי של כוכבי הוליווד התאבד בתלייה בביתו

ד"ר פרדריק ברנדט, שמילא תפקיד מרכזי בקידום טיפולי בוטוקס, סבל מדיכאון וחבריו מספרים כי נפגע מדמות שהוצגה בתוכנית טלוויזיה קומית שלעגה לו

ד"ר פרדריק ברנדט (מקור: ויקיפדיה)

ד"ר פרדריק ברנדט (Fredric Brandt), דרמטולוג שהתמחה בכירורגיה פלסטית וקוסמטית והתפרסם כמנתח של ידוענים ומפורסמים בארה"ב – נמצא בשבוע שעבר תלוי במוסך ביתו במיאמי. הוא היה בן 66 במותו.

לפי הערכות של חבריו בתקשורת, הוא היה שרוי בדיכאון עמוק, וייתכן כי דמות פיקטיבית שהוצגה באחרונה בסדרת הטלוויזיה "Unbreakable Kimmy Schmidt", בה הוצג כמנתח פלסטי שפניו קפואים כתוצאה מהזרקות בוטוקס ומתיחות פנים, סייעה להעמיק אותו עוד יותר.

ד"ר ברנדט רכש לעצמו שם בהוליווד מאחר שטיפל בסלבריטאים, וביניהם מדונה, דונה קארן, קלווין קליין, ברברה סטרייסנד, דוגמניות-צמרת, צלמי אופנה ומפורסמים רבים אחרים מעולם הבידור בארה"ב.

ד"ר ברנדט התמחה במיוחד במילוי בבוטוקס ומילא תפקיד מרכזי בשכנוע ה-FDA לאשר שימוש בבוטוקס בדרמטולוגיה קוסמטית

במאמר-הספד ב"ניו יורק טיימס" וכן בערך שנכתב על אודותיו ב"ויקיפדיה" צוין, כי התמחה במיוחד במילוי בבוטוקס ומילא תפקיד מרכזי בשכנוע ה-FDA לאשר שימוש בבוטוקס בדרמטולוגיה קוסמטית.

הוא נולד בניוארק להורים שניהלו חנות ממתקים. למד רפואה בפילדלפיה והתמחה באונקולוגיה. ב-1978 עבר להתגורר בפלורידה ושם התמחה בדרמטולוגיה קוסמטית וכירורגיה פלסטית.

בעד כל ביקור במרפאתו גבה ד"ר ברנדט 6,000 דולר, ובנוסף להיותו מנתח היתה לו תכנית ברדיו (שירדה מהאוויר לפני זמן מה), הוא כתב מאמרים בתחום התמחותו וגם שני ספרים.

נושאים קשורים:  חדשות,  בוטוקס,  הוליווד,  ד"ר פרדריק ברנדט
תגובות